Všeobecné obchodní podmínky

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) obsahují podmínky užití služby dostupné na TitoShop.cz a na zde uvedených webech (dále jen „internetový obchod”), jejichž služby lze využívat uživatelem (dále jen „uživatel“) bez registrace.

1. ÚDAJE O POSKYTOVATELI SLUŽBY

2. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

V souvislosti se všemi otázkami neupravenými v těchto podmínkách a pro účely výkladu těchto podmínek se použije maďarské právo, zejména příslušná ustanovení zákona V z roku 2013, maďarského občanského zákoníku („občanský zákoník“) a zákona CVIII z roku 2001 o určitých otázkách služeb elektronického obchodu a služeb informační společnosti (zákon o elektronickém obchodu), dále vyhlášky vlády č. 45/2014 (II. 26.) o podrobných pravidlech smluv uzavřených mezi spotřebiteli a obchodníky a povinná ustanovení příslušných předpisů bez konkrétní smluvní podmínky.

Tyto VOP nabývají účinnosti 15. února 2017 a zůstávají v platnosti do odvolání. Poskytovatel služby je oprávněn VOP měnit po předchozím vyrozumění zákazníka o této změně prostřednictvím webu. Poskytovatel služby uveřejní změnu na webu internetového obchodu 11 (jedenáct) dnů před jejím datem účinnosti. Použitím internetového obchodu uživatelé poskytují souhlas s tím, že budou automaticky vázáni veškerými předpisy, které souvisejí s použitím internetového obchodu.

Uživatelé vstupem do internetového obchodu provozovaného poskytovatelem služby nebo seznámením se s obsahem webu jakýmkoliv způsobem – i bez toho, aby byli registrovanými uživateli internetového obchodu, vyjadřují svůj souhlas s tím, že budou vázáni těmito VOP. Uživatel, který tyto podmínky nepřijme, nebude oprávněn nahlížet do obsahu internetového obchodu.

Poskytovatel služby si vyhrazuje veškerá práva v souvislosti s domovskou stránkou, jakoukoliv její součástí a na ní zobrazeným obsahem, jakož i práva k šíření webu. Jakékoli stahování z webu, elektronické ukládání, zpracování a prodej obsahu nebo jeho části je bez písemného souhlasu poskytovatele služby zakázán.

Smlouvy uzavírané elektronicky nebudou zakládány, jsou uzavírány výhradně elektronicky a nepovažují se za písemné smlouvy, jsou sepsány v maďarském jazyce a neodkazují na žádný etický kodex. V případě otázek souvisejících s provozováním internetového obchodu a objednávkami a postupem dodání, lze poskytovatele služby kontaktovat prostřednictvím níže uvedených kontaktních údajů.

3.1 Registrace

Nákupy nepodléhají platné registraci.

Uživatelé mohou podávat objednávky bez registrace.

Pokud se chce uživatel registrovat, může tak učinit kliknutím na tlačítko „Přihlášení/Registrace” nebo po vyplnění příslušných údajů v poli registraci v průběhu nákupního procesu. V registračním poli uživatel vyplní následující údaje:

V poli „Osobní údaje a profil”

Jméno
E-mail adresa
Číslo mobilního telefonu
Datum narození (nepovinné)
V poli „Dodací adresa”

Město
PSČ
Adresa (ulice a číslo popisné)
Stát
Pohlaví uživatele, které není povinné.

Pokud uživatel vyplnil všechny údaje nezbytné k registraci, může dokončit registraci kliknutím na tlačítko „Odeslat registraci”. Před odesláním registračních údajů je třeba poskytnout souhlas s těmito VOP zaškrtnutím políčka.

Poskytovatel služby vyrozumí uživatele o úspěšné registraci prostřednictvím webu internetového obchodu a e-mailem.

Uživatel je oprávněn kdykoliv smazat svou registraci zasláním e-mailové zprávy na info@titoshop.cz. Po převzetí e-mailové zprávy poskytovatel služby neprodleně zajistí smazání registrace. Po smazání údajů bude uživatel neprodleně odebrán ze systému; to však neplatí pro uchovávání údajů a dokumentů k již podaným objednávkám a nemá to za následek odstranění údajů souvisejících s těmito objednávkami. Po jejich odstranění nelze údaje obnovit.

Zákazník bude výhradně odpovídat za vedení svého přístupového účtu (zejména hesla) v důvěrnosti. Pokud se uživatel dozví, že k heslu, které mu bylo přiděleno při registraci, mohou přistupovat neoprávněné třetí osoby, změní si neprodleně heslo a pokud lze rovněž předpokládat, že tato třetí osoba zneužívá heslo jakýmkoliv způsobem, vyrozumí o tom současně poskytovatele služby.

Uživatel se zavazuje aktualizovat osobní údaje poskytnuté v průběhu registrace kdykoliv to bude nezbytné tak, aby byly aktuální, úplné a pravdivé.

3.2 Proces objednávek

Kliknutím na ikonu košíku vedle produktu uživatel umisťuje zvolený produkt do virtuálního košíku. Uživatel si může kdykoliv prohlédnout obsah košíku kliknutím na tlačítko „Upravit košík” nebo na ikonku „VIEW BASKET” (prohlížet košík).

Uživatel může nastavit množství nakupovaného produktu nebo produktů s pomocí tlačítek + a –.

Pokud uživatel umístil produkt do košíku, ale chtěl by přidat další produkty, zvolí tlačítko „Pokračovat v nákupu”. Pokud už nechce nakoupit další produkty, zaškrtne množství nakupovaného produktu. Obsah košíku může vymazat kliknutím na ikonu „Smazat“ (přeškrtnutý košík). Po uvedení konečného množství se obsah košíku automaticky aktualizuje.

Uživatel může uvést dodací adresu a způsob dodání/úhrady.

Po poskytnutí údajů může uživatel odeslat svou objednávku kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku”, předtím však může znovu zaškrtnout poskytnuté údaje a odeslat zprávu v souvislosti s objednávkou nebo informovat poskytovatele služby e-mailem o svých dodatečných požadavcích souvisejících s objednávkou.

Pokud uživatel shledá, že veškeré uvedené údaje jsou správné, může odeslat objednávku poskytovateli služby kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku” na dolním okraji stránky.

Poskytovatel služby vyrozumí uživatele o úspěšně přijaté objednávce na následující webové stránce a e-mailem, s uvedením čísla objednávky zákazníka.

Tím je objednávka podána kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku”, což zakládá platební závazek uživatele.

Konečná částka k úhradě zahrnuje veškeré náklady vycházející z přehledu objednávky a jejím potvrzení. Zásilka obsahuje fakturu, informace o právu na odstoupení a záruční list.

Pokud uživatel podal objednávku bez registrace, bude potvrzovací e-mail zaslaný poskytovatelem služby obsahovat hesla určená k užití společně s touto e-mailovou adresou při procesu objednávky pro přístup na web za účelem prohlížení údajů o objednávce. Tato skutečnost nezakládá automatickou registraci. K registraci dochází v okamžiku, kdy uživatel vstoupí na stránku za použití vstupních údajů.

3.3 Způsob úhrady

  • Na dobírku: Uživatel uhradí částku ve výši objednávky v okamžiku převzetí zásilky.
  • Paylike On-line platba bankovní kartou: prostřednictvím zabezpečeného on-line po podání objednávky.

3.4. Náklady a způsob dodání
Uživatel si při dodání zkontroluje v přítomnosti kurýra zásilku a požádá o provedení zápisu, pokud si všimne poškození produktu nebo zásilky; v případě poškození je oprávněn odmítnout převzetí zásilky. Bez pořízení zápisu poskytovatel služby nepřijme následné reklamace. K dodání zásilky dochází v pracovní dny mezi 8:00 a 17:00.

3.5. Chyby v poskytnutých údajích
Oprava chyb v poskytnutých údajích: Před ukončením procesu objednávky se může uživatel kdykoliv vrátit na předchozí obrazovku, kde může opravit zadané údaje. Zboží lze z koše smazat (přeškrtnutý koš) nebo upravit množství uvedením přesného množství.

3.6. Závazná objednávka a potvrzení
Poskytovatel služby potvrdí neprodleně převzetí objednávky odeslané uživatelem automatickým odesláním potvrzovací e-mailové zprávy, která bude obsahovat údaje uvedené zákazníkem při nákupu nebo registraci (fakturační a dodací údaje), identifikační údaje objednávky, datum objednávky, seznam a množství objednaných produktů, cenu produktů, náklady na dodání a konečnou částku k úhradě.

Tento potvrzovací e-mail zakládá přijetí nabídky uživatele poskytovatelem služby, čímž vzniká mezi poskytovatelem služby a uživatelem platná smlouva.

Uživatel může být zproštěn svého závazku v souvislosti s nabídkou, pokud potvrzovací e-mail poskytovatele služby k objednávce neobdrží bez zbytečného odkladu, nebo nejpozději do 48 hodin.

Pokud již uživatel odeslal svou objednávku poskytovateli služby a následně si všimne chyby v údajích obsažených v potvrzovacím e-mailu, vyrozumí o této skutečnosti poskytovatele služby do jednoho dne, aby předešel splnění nežádoucí objednávky.

Objednávka bude považována za smlouvu uzavřenou elektronicky a bude se řídit ustanoveními zákona V z roku 2013, občanský zákoník a zákona CVIII z roku 2001 o určitých otázkách služeb elektronického obchodu a služeb informační společnosti. Smlouva bude podléhat působnosti vyhlášky vlády č. 45/2014 (II.26.) o podrobných pravidlech smluv uzavíraných mezi spotřebiteli a obchodníky a bude v souladu s ustanoveními směrnice 2011/83/EU Evropského parlamentu a Rady o právech spotřebitelů.

4. ZPRACOVÁNÍ A DODÁNÍ OBJEDNÁVKY

Objednávky se zpracovávají v pracovní době.

Pracovní doba:
Po-Pá: 8:00-18:00

Objednávky lze podávat mimo dobu uvedenou pro zpracování objednávek, pokud je objednávka podána mimo pracovní dobu, bude zpracována následující pracovní den. Zákaznická služba poskytovatele služby vždy odešle elektronické potvrzení o čase splnění objednávky.

Obecná lhůta pro splnění objednávky je pět pracovních dnů ode dne potvrzení. Pokud si poskytovatel služby a uživatel nedohodli dobu plnění, poskytovatel služby poskytne plnění ve lhůtě stanovené v oznámení poskytovatele služeb adresovaném uživateli, nebo v nepřítomnosti takového oznámení, do třiceti dnů od převzetí objednávky poskytovatelem služby.

Pokud poskytovatel služby nesplní své smluvní závazky z důvodu nedostupnosti produktu uvedeného ve smlouvě, vyrozumí o této skutečnosti bez zbytečného odkladu uživatele a nejpozději do třiceti dnů vrátí neprodleně částku uhrazenou uživatelem.

Poskytovatel služby neodpovídá za průběžné změny technických údajů nebo popisů učiněné bez předchozího vyrozumění dodavatele nebo z příčin, které jsou nezávislé na jeho vůli. Poskytovatel služby si vyhrazuje právo v plném či částečném rozsahu odmítnout splnění již potvrzených objednávek. K dílčímu plnění může dojít výhradně po jednání s uživatelem.

5. CENA PRODUKTU

Ceny uvedené společně s produkty jsou stanoveny v oficiální měně příslušného internetového obchodu (HUF, EUR, RON, HRK, CZK, PLN, USD, RSD) a zahrnují DPH v zákonné výši (hrubé ceny), jejich součástí však nejsou náklady na dodání do místa bydliště. V případě produktů nadměrných rozměrů, u nichž se náklady na balení liší podle daného produktu, budou účtovány zvláštní náklady na balení, přičemž tyto náklady jsou uvedeny v datových listech produktů nadměrné velikosti a v průběhu objednávky. Přepravní náklady se zobrazí po přechodu do pokladny!

Poskytovatel služby uvede název a podrobný popis produktu i fotografii produktu. Fotografie uvedené v datových listech produktů se mohou od skutečnosti lišit a mohou být pouhými ilustracemi. Poskytovatel služby přijímá odpovědnost za rozdíly v obrazovém zpracování produktu v internetovém obchodě a skutečným vzhledem produktu.

Poskytovatel služby si vyhrazuje právo na opravu chyb nebo opomenutích v internetovém obchodě v souvislosti s produkty nebo cenami. V tomto případě, po uznání a opravě chyby, poskytovatel služby neprodleně informuje zákazníka o nových údajích. Zákazník může následně znovu potvrdit svou objednávku jinak je každá ze stran oprávněna od smlouvy odstoupit.

Poskytovateli služby nevzniká odpovědnost, pokud navzdory jeho úsilí a/nebo kvůli chybám v systému dojde k nesprávnému uvedení cen nebo pokud se ceny výrazně liší od běžných cen produktu (např. HUF 0, HUF 1). V těchto případech není poskytovatel služby povinen dodat produkt za nesprávně uvedenou cenu. V případě uvedení nesprávné ceny kontaktuje poskytovatel služby uživatele telefonicky nebo e-mailem a nabídne mu možnost nákupu produktu za skutečnou cenu, s tím, že se uživatel může rozhodnout, s vědomím této skutečnosti, zda produkt objedná za skutečnou cenu nebo objednávku zruší bez negativních právních následků.

V případě uvádění akčních cen, poskytovatel služby plně uživatele informuje o těchto akcích a jejich přesné trvání.

6. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ

Tento článek se vztahuje na fyzické osoby, které nakupují, objednávají, přebírají a používají zboží mimo rámec své profesní činnosti, zaměstnání nebo obchodní činnosti a které jsou adresáty obchodních sdělení a nabídek souvisejících se zbožím (dále jen „spotřebitel“).

V souladu s vyhláškou vlády č. 45/2014 (II.26.) o podrobných pravidlech smluv uzavíraných mezi spotřebiteli a obchodníky jsou spotřebitelé v případě smluv o prodeji produktů oprávněni od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí

produktu,
dodání posledního produktu, pokud je součástí plnění několik dodávek,
dodání poslední součásti nebo dílu, pokud produkt sestává z několika součástí nebo dílů,
prvního dodaného produktu, ze strany spotřebitele nebo osoby pověřené spotřebitelem, která se liší od přepravce, pokud má být produkt dodáván pravidelně ve stanovených lhůtách.
Spotřebitelé jsou rovněž oprávněni uplatnit právo na odstoupení v období mezi datem uzavřením smlouvy a datem převzetí produktu.

Pokud chce spotřebitel uplatnit právo na odstoupení, zašle v tomto ohledu poskytovateli služby jednoznačné vyrozumění (například dopis zaslaný poštou nebo e-mailem) za použití kontaktních údajů uvedených v článku 1 těchto VOP. Pro tento účel může spotřebitel rovněž použít vzor prohlášení o odstoupení poskytnutého prostřednictvím následujícího odkazu, použití tohoto vzoru však není povinné. Spotřebitel uplatní své právo na odstoupení, pokud odešle poskytovateli služeb oznámení o odstoupení před uplynutím výše uvedené lhůty (i čtrnáctého dne).

Důkazní břemeno uplatnění práva na odstoupení v souladu s ustanoveními článku 6 leží na spotřebiteli.

V obou případech poskytovatel služby potvrdí neprodleně e-mailem převzetí oznámení od spotřebitele o odstoupení.

Jestliže je oznámení o odstoupení provedeno písemně, musí být považováno za uskutečněné ve stanovené lhůtě, pokud spotřebitel oznámení zaslal do čtrnácti kalendářních dnů (i čtrnáctého dne).

V případě oznámení poštou považuje poskytovatel služby za rozhodné datum podání na poště a v případě oznámení e-mailem nebo faxem je příslušný pro stanovení lhůty čas přenosu. Spotřebitel zašle oznámení doporučeně poštou tak, aby bylo možno spolehlivě ověřit datum odeslání.

V případě odstoupení bude spotřebitel povinen neprodleně vrátit objednaný produkt na adresu poskytovatele služby uvedenou v článku 1, nejpozději však do čtrnácti dnů po odeslání svého oznámení o odstoupení. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud spotřebitel zašle (poštou nebo předá osobně objednanému kurýrovi) produkt před uplynutím této čtrnáctidenní lhůty.

Náklady na zaslání produktu na adresu poskytovatele služby nese spotřebitel, pokud poskytovatel služby s úhradou těchto nákladů nesouhlasil. Poskytovatel služby však neodpovídá za zajištění ani obstarání vrácení produktu, a dále neodpovídá za náklady spojené s přepravou produktu od spotřebitele. Poskytovatel služby rovněž není povinen převzít zásilky zaslané na dobírku. Kromě nákladů na vrácení produktu spotřebitel neodpovídá za žádné další náklady.

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy, poskytovatel služby mu bez zbytečného odkladu vrátí, nejpozději však do čtrnácti dnů od doručení oznámení spotřebitele, celou výši kupní ceny, včetně nákladů na dodání (přepravní náklady), kromě dalších nákladů vynaložených spotřebitelem kvůli volbě jiného než běžného dopravního prostředku, který poskytovatel služby používá nejčastěji. Poskytovatel služby je oprávněn si ponechat uhrazenou částku do převzetí vraceného zboží, nebo dokud spotřebitel spolehlivě neprokáže, že z jeho strany došlo k odeslání vráceného zboží. Poskytovatel služby přistoupí i na dřívější datum.

Při vracení peněžitých částek použije poskytovatel služby stejný způsob úhrady, který byl použit při původní transakci, pokud spotřebitel nevyjádří výslovný souhlas s použitím jiného způsobu úhrady, z něhož spotřebiteli nevyplývají žádné další náklady.

Spotřebitel může odpovídat za ztrátu hodnoty produktu pouze tehdy, pokud k ní došlo následkem nadměrného užívání, mimo rozsah nezbytný k určení povahy, funkčnostii a provozuschopnosti produktu. Proto se poskytovatel služby může domáhat náhrady za ztrátu hodnoty produktu, pokud k ní došlo následkem nadměrného užívání, mimo rozsah nezbytný k určení povahy, funkčnosti nebo provozuschopnosti produktu a svých přiměřených nákladů – pokud poskytovatel služby přistoupil k plnění smlouvy o poskytování služeb na základě výslovného požadavku spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení.

Spotřebitel není oprávněn od smlouvy odstoupit:

  • v souvislosti s produkty, které podléhají zkáze nebo produkty, které se rychle kazí;
  • v souvislosti s produkty v uzavřeném obalu, které nelze vrátit kvůli ochraně zdraví nebo z hygienických důvodů. Převzetí těchto produktů nelze od poskytovatele služby očekávat, pokud spotřebitel již otevřel obal, který přímo chrání produkt a/nebo jej začal běžně používat, neboť v takovém případě není možné, aby u produktu, který přišel do přímého styku s lidským tělem nebo tělními tekutinami a bakteriemi, bylo možno zaručit hygienickou a sanitární kvalitu produktu. Pokud spotřebitel dosud nezačal produkt spadající pod tuto výjimku používat a nedošlo k otevření obalu přímo chránící produkt, může uplatnit své právo na odstoupení v souladu s obecnými pravidly. (viz potravinové doplňky)
  • v souvislosti s produkty, u nichž po převzetí kvůli jejich povaze nastává neoddělitelné spojení s dalšími produkty;
  • v souvislosti s nestandardním produktem, který byl vyroben poskytovatelem služby dle pokynů spotřebitele nebo na jeho výslovnou žádost, nebo v souvislosti s produkty, které jsou zjevně na míru upraveny pro spotřebitele.
  • v souvislosti s prodejem kopie hlasového nebo obrazového záznamu nebo počítačového softwarového programu, pokud spotřebitel otevřel po převzetí obal;

7. MOŽNOSTI UPLATŇOVÁNÍ PRÁV

9.1. Vyřizování reklamací
Poskytovatel služby bude objednávky plnit v odpovídající kvalitě k úplné spokojenosti zákazníka. Pokud však bude mít uživatel stížnost v souvislosti se smlouvou nebo jejím plněním, může tuto stížnost podat na e-mailovou adresu uvedenou v článku 1, nebo poštou, telefonicky nebo osobně v prodejnách poskytovatele služby.

Je-li to možné, poskytovatel služby vyřídí ústní reklamace neprodleně. Pokud neprodlená náprava ústní reklamace není možná z důvodu povahy reklamace nebo pokud zákazník nesouhlasí s vyřízením reklamace, poskytovatel služby pořídí zápis o reklamaci, který společně s odpovědí ve věci uchová po dobu pěti let.

Poskytovatel služby předá kopii zápisu přímo zákazníkovi, v případě ústní reklamace (v prodejně) nebo pokud to nelze, poskytovatel služby bude jednat v souladu s pravidly, které zde upravují písemné reklamace;

V případě ústních telefonických reklamací nebo reklamací prostřednictvím elektronické komunikace, zašle poskytovatel služby kopii zápisu nejpozději společně s odpovědí ve věci.

V ostatních případech bude poskytovatel služby postupovat v souladu s pravidly pro písemné reklamace.

Poskytovatel služby přidělí reklamaci zaznamenané telefonicky nebo jinými telekomunikačními prostředky jedinečné identifikační číslo, které později usnadní vyhledání reklamace.

Poskytovatel služby sdělí odpověď ve věci reklamací podaných písemně do třiceti dnů. Pro účely této smlouvy se úkonem rozumí odeslání pošty.

V případě neuznání reklamace poskytovatel služby informuje zákazníka o důvodech neuznání.

9.2 Další možnosti uplatňování práv
V případě právního sporu mezi poskytovatelem služby a zákazníkem, který nelze vyřešit smírně, může mít zákazník tyto další možnosti uplatňování práv:

Podání stížnosti k orgánům na ochranu spotřebitele,
Zahájení řízení před následujícím rozhodčím senátem
Csongrád Megyei Békéltető Testület [rozhodčí senát okresu Csongrád]
Adresa: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12
Telefonní číslo: +36 62 554-250/ linka 118
Číslo faxu: +36 62 426-149
Jméno: Dékány László, Jenei Zoltán
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu.

Podání návrhu na zahájení soudního řízení.
Pro účely použití pravidel související s rozhodčím senátem jsou spotřebitelé nevládní organizace, církve, společenství vlastníků, bytová družstva, mikro, malé a středně velké podniky, které nakupují, objednáva

8. ODPOVĚDNOST

Uživatel může internetový obchod používat výhradně na vlastní nebezpečí a zavazuje se, že poskytovatel služby nepřebírá odpovědnost za jakoukoli hmotnou nebo nehmotnou újmu, která může vzniknout při užití, kromě odpovědnosti za úmyslné jednání nebo porušení smlouvy, které má následek újmu na lidském životě, fyzické bezpečnosti nebo zdraví.

Poskytovatel služby se zříká veškeré odpovědnosti za jednání uživatelů internetového obchodu. Uživatel zajistí, aby při použití internetového obchodu přímo ani nepřímo neporušoval práva třetích osob, zákony a právní předpisy. Uživatel bude plně a výhradně odpovídat za vlastní jednání, poskytovatel služby bude v těchto případech plně oprávněn jednat v součinnosti s příslušnými orgány na odhalení porušení.

Poskytovatel služby je oprávněn, není však povinen, kontrolovat obsah zpřístupněn během užívání internetového obchodu a v souvislosti se zveřejněným obsahem je oprávněn, nikoli však povinen, sledovat známky protiprávního jednání.

Stránky služby mohou obsahovat odkazy, které odkazují na webové stránky jiných poskytovatelů služeb. Poskytovatel služby neodpovídá za praxi v oblasti ochrany osobních údajů a další jednání těchto poskytovatelů služeb.

Kvůli celosvětové povaze internetu, uživatel bere na vědomí, že při používání internetového obchodu bude jednat i v souladu s ustanoveními příslušných vnitrostátních předpisů. Pokud je nějaké jednání spojené s používáním internetového obchodu v rozporu s právními předpisy v zemi uživatele, za takové užití bude výhradně odpovídat uživatel.

Pokud uživatel zjistí na stránkách internetového obchodu zavrženíhodný obsah, informuje o této skutečnosti neprodleně poskytovatele služby. Pokud poskytovatel služby, jednající v dobré víře, zjistí, že toto oznámení je opodstatněné, je oprávněn takové údaje bez zbytečného odkladu odstranit nebo upravit.